enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhpereğlizonguldakkdz. ereğligazetehaberson dakikaereğli gazetesiereğli haberkdz ereğli gazetesi
DOLAR
32,3748
EURO
34,5746
ALTIN
2.382,29
BIST
10.045,74
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Zonguldak
Cumartesi Hafif Yağmurlu
16°C

Kdz.Ereğli TSO Başkanı Arslan Keleş’ten önemli açıklamalar

Kdz.Ereğli TSO Başkanı Arslan Keleş ve yönetim kurulu üyeleri bir basın toplantısı yaparak, merak edilen konularda önemli açıklamalarda bulundu.

26.05.2022 22:29
A+
A-

Kdz.Ereğli TSO Başkanı Arslan Keleş, Kdz.Ereğli LAL Cafe’de gazetecilerle biraraya gelerek, Kdz.Ereğli gündem konuları ve TSO çalışmaları hakkında kamuoyunu bilgilendirdi.

Son günlerin gündem konusu Cami ile ilgili görüşlerini açıklayan Keleş; “Cami alanı Kent Meydanıdır. Bu konuyu belediye başkanımız ve yönetim kurulu üyelerinin mecliste değerlendirmesini rica ediyoruz”, dedi..

Başkan Keleş’in açıklamaları şöyle:

ARABULUCULUK MERKEZİ AÇILIYOR

TOBB tahkim ve arabulucuk merkezi yapılıyor. 5 haziranda açılışı yapılacak.

TOBB OKUL SÖZÜNÜ TUTUYOR

20 mayıs tarihi itibariyle milli eğitim bakanlığına resmi yazı yazıldı. Kırmacı mahallesi 4.400 m2 alan üzerine yapılacak. 24 derslikli bir Anadolu Lisesi olacak

EN BÜYÜK STK

Kdz.Ereğli TSO 2650 üyesi 30 bin sigortalıyı içinde barındıran en büyük STK

DİJİTAL EHLİYET YETKİSİ

Dijital ehliyet alınabilmesi için yetki belgesini aldık. Artık Zonguldak’a gidilmesi gerekmeyecek.

2.OSB PROJESİ SON SÜRAT DEVAM EDİYOR

Kdz.Ereğli’de 1300 nufüs kaybettik. Ereğli’de çocuk nüfusunun artması gerekiyor. Buda istihdam oranıyla paralel oranda gidiyor. 2.osb için Kaymakam bey’le son toplantı yapıldı. 194 hektar bir alandan bahsediyoruz. Bunda herhangi bir aksama yada iptal sözkonusu değil. Son olarak bakanlık görüşü kaldı. İçi boş söylemler ve yalan beyanlara itibar edilmesin.

1 MİLYAR DOLARLIK YATIRIM GELİYOR

Bölgeye 1 milyar dolarlık yatırım yapacak, bir firma ile görüşüyoruz. 350 dönüm yer istiyor. 2.osb ile bu sorunu da aşacağız.

Ereğli’nin büyümesini istemiyorsanız. Bize karşı çıkabilirsiniz. Yada karşı çıkanlara bu şekilde bakmak gerekiyor.

KIYICAK’TA KİMSE MAĞDUR OLMAYACAK

Kıyıcak’ta kimsenin tarlasına girme gibi bir niyetimiz yok. Osb tamamen kullanılmayan araziye kullanılacak.

KDZ.EREĞLİ’YE SERA OSB ÇALIŞMALARIMIZ DEVAM EDİYOR

ZTSO ile birlikte yürüttüğümüz sera organize sanayi bölgesi projemiz devam ediyor. Bunun ilki Çaycuma’da gerçekleşti. 2.sini Kdz.Ereğli’de gerçekleştirmek istiyoruz. Buradaki en büyük sorun ısınma sorunu, bu sorunla alakalı BAKKA ile görüşmelerimiz devam ediyor.

BALIK İHRACATINDAN PAYIMIZI ALACAĞIZ

Karadeniz’deki somon balığı yetiştiriciliği önemli bir proje. Bunun için çalışmalarımızı ciddi manada sürdürüyoruz. Pazardaki 2 milyar dolarlık kazançtan, Ereğli olarak payımızı almak istiyoruz. Yakın zamanda sonuç alacağımıza inanıyoruz.

FAKÜLTELER KAMPÜSÜNDE SONA DOĞRU

Kdz.Ereğli’ye yapılması planlanan Fakülteler kampüsünde gecikmeler yaşandı. Projeler çıktı. Ruhsatlar alındı. Problem yok. İsim zikretmemiz doğru değil. Ereğli’deki en büyük 2 kurum yapım işini üstlendi. Kendileri zaten açıklamaları yapacaktır.

CAMİ’NİN YERİ KENT MEYDANIDIR

Kdz.Ereğli sahiline yapılması planlanan Cami ile ilgili daha önce hiçbir açıklama yapmadık. Ama artık açıklama yapmamız zorunlu hale geldi. Doğru yatırım bizim için önemli. Bizler için Cami için doğru yatırım. Kent Meydanı olarak ayrılan yete yapılmasıdır. Bunu Belediye Başkanımız ve meclis üyelerinden tekrar mecliste görüşmesini rica ediyoruz. En optimal çözüm budur.

SEÇİM TARİHİ BELLİ DEĞİL

TOBB’da herhangi bir seçim kararı alınmış değil. Şuan için seçimlerin hangi tarihte yapılacağı netlik kazanmadı. Bizler burada baki değiliz. Biz sonuç odaklı olarak çalışıyoruz. Kdz.Ereğli’nin sorunlarını tespit ediyor ve çözüm önerileri için çalışıyoruz.

‘İt ürür, kervan yürür’, bizim gündemimiz sadece Ereğli..

SPOR’A MANEVİ DESTEK VERECEĞİZ

Geçtiğimiz gün Başkan Yardımcımız Tasin Tanyıldız ile Belediye Başkanımız Halil Posbıyık’ı ziyaret ettik. Bu konu kamuoyunda biraz yanlış anlaşıldı. Ziyaretimizin amacı belediyespor değil. Gündem konuları üzerine sohbet ettik. Belediyespor konusunda taraf değiliz. Akın Katı benim kardeşim. Halil Bozkuş’ta arkadaşımız..