Kdz. Ereğli Kaymakamı Mehmet Yapıcı, Kdz. Ereğli Belediyesi’nin AKM’de kurduğu Deprem Yardım Merkezi’ni ziyaret etti. Kaymakam Yapıcı, Belediye Başkanı Halil Posbıyık ve yardım merkezinde görev alan gönüllülere duyarlılıkları nedeniyle teşekkür etti.
Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, Cumhur İttifakı temsilcilerine seslendi; “Cumhur İttifakı temsilcileri ve Enerji-Sa ne iş yapar? Köylere, kente elektrik verilemiyor. Elektriği ben mi özelleştirdim, AKP hükümeti yapmadı mı? Niye çalıştırmıyorsunuz Enerji-Sa’yı. Siz ancak lak lak konuşup sürekli belediyeyi tenkit edersiniz. Politikanın ehil ellerde olmadığı açık ve net belli....