Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, Erdemir sineması altında inşa ettikleri yeni sosyal tesisin tamamlanma aşamasına geldiğini açıkladı. Başkan Posbıyık; “Aynı zamanda okullar bölgesi olan bu yer özellikle gençlerin toplanma merkezi olacak” dedi.
Karadeniz Ereğli’ye bağlı Ormanlı beldesinde yapımı süren Ormanlı 5 Hekimli Aile Sağlığı Merkezi (ASM) ve 112 Acil Sağlık Hizmetleri binasında çalışan işçi, yüksekten düşerek yaşamını yitirdi.